Inlog salarisdossier Youforce

     
       

U kunt inloggen op uw salarisdossier via deze link: https://portal.youforce.com/yf-login/

 

Veelgestelde vragen:

  • Ik krijg een foutmelding na het inloggen op de Visma app.
  • Ik heb geen gebruikersnaam, alleen een emailadres en wachtwoord. Hoe kan ik inloggen?
    • Ga naar https://www.vismaraet.nl/inloggen/
      Klik op de knop Inloggen Youforce. Daar kan je inloggen met je oude inloggegevens en krijg je de mogelijkheid om een gebruikersnaam aan te maken voor het nieuwe inloggen. In het vervolg kan je dan op de nieuwe manier inloggen. Dus ook met de knop Inloggen Youforce of de link zoals bovenaan deze pagina getoond.
  • Ik krijg een foutmelding op de inlogpagina.
    • Gebruik een moderne browser die up to date is Chrome, Edge, Firefox, Safari)
    • Leeg de browsergeschiedenis
  • Ik heb nog nooit eerder ingelogd en de link in de aanmeld email is verlopen, kan ik een nieuwe krijgen?
    • Stuur een mail naar applicatiebeheer@oog.nl met je gegevens zoals onder aan deze pagina vermeldt en geef aan dat je een nieuwe link wilt ontvangen om voor het eerst in te loggen.
  • Ik zie een ander inlogscherm dan hierboven getoond, hoe kan dat?
  • Ik heb nog nooit een email van Youforce ontvangen, hoe kan ik me aanmelden?
    • Het kan zijn dat de aanmeld email in je spambox terecht komt. Controleer bij je werkgever welk emailadres zij hebben doorgegeven om je aan te melden voor YouForce en kijk bij dat emailadres in de spambox. Mocht het emailadres wat is doorgegeven niet correct zijn of niet meer bestaan. Stuur dan een email aan applicatiebeheer@oog.nl
  • Hoe moet ik inloggen met PingID?
  • Ik weet mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet meer
  • Ik heb een nieuwe telefoon, maar ik kan nu PingID niet gebruiken op mijn nieuwe apparaat om in te loggen bij Youforce
    • Het oude apparaat moet eerst ontkoppeld worden om een nieuw apparaat te kunnen toevoegen. Stuur een email aan applicatiebeheer@oog.nl met het verzoek je oude apparaat te ontkoppelen. Dan kan je met PingID op je nieuwe apparaat een nieuwe koppeling maken met YouForce

Als u na het lezen van bovenstaande oplossingen toch niet kunt inloggen: graag mailen naar applicatiebeheer@oog.nl
Vermeld in je mail de volgende gegevens, dan kunnen we u makkelijker helpen:

Voornaam
Voorletters
Achternaam
Geboortenaam
Werkgever (school en/of bestuur)
Geboortedatum
Zakelijk e-mail adres
Privé email adres.

 

 

Nieuws Werkgevers Overlay

Nieuws Werkgevers

Laatste nieuws

15-05
Telefoonnummers OOG & OHM onderwijsondersteuning gaan veranderen
02-01
Afschaffen middelingsregeling per 1 januari 2023
13-12
Samenvattingen PO en VO van brief OCW 2021
25-10
Uitfasering Visma|Raet Youforce